čtvrtek 9. března 2017

Dohoda - anotácia

Ahoj, moje drahé.
Hlásim, že vlk je hotový. Na každý druhý deň o 20:00 bude zverejnená jedna. Vychádza to tak, že 11. 4.  2017 bude zverejnený epilóg. A preto som sa, ako som sľúbila, pustila do DOHODY.  Ako som už spomínala, je nedopísaná už vyše 5 rokov. Na úkor Vĺčka. Ale teraz sa už do nej pustím. Dúfam, že stihnem niečo predpísať. Nakoľko už teraz makám a povaľovanie na materskej skončilo.
Taktiež dúfam, že vám uľahodí.  No a teraz som si dovolila malú ochutnávku za to, že ste tak fantastické, podporujete ma a stojíte pri mne. Vaša Ivet.


°°°°°°°°°°°°°°°°

On bohatý chlapec s na oko dokonalým životom. Ona šedá myška, bez priateľov s otrasným image. Ako to môže dopadnúť potom, ako ich zášť k tomu istému človeku dovedie k dohode, ktorá všetko zmení a odhalí, že pod pozlátkom dokonalosti  jeho života je špina a ona nie je tak úplne myška, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať?

Žádné komentáře:

Okomentovat