neděle 27. listopadu 2016

Čierny vlk - 13. kapitola











13. kapitola
Po tom, ako sme sa zastavili vo večierke a kúpili colu, sme sa pustili túlať po meste s úmyslom nájsť niečo, kde sa dá trsať. Samozrejme, Kris to nemohla nechať tak a dala mi vyžrať, že tu žijem už mesiac a nemám páru, čo sa kde nachádza. Vysvetľovať jej, že samej sa mi po meste nechce túlať, a mala som obdobie splínu v kôlni, tiež nebol dobrý nápad.
Nakoniec na fľašu Jackyho nalákala päťčlennú skupinku, ktorú tvorili dva páriky a jeden singleman s podmienkou, že nám ukážu cestu niekam, kde sa dá trsať a ožrať pod obraz boží.
Spokojne som sa usmievala nad zistením, že stále mám tú schopnosť kecať s cudzími, akoby som ich poznala roky. Nebolo to mnou, bolo tou prekliatou školou, že som si tam nevedela nájsť nikoho na pokec a, samozrejme, Patrikom... skoro by som zabudla.
Môj Jacky sa minul behom desaťminútovej cesty k Bowlingu. Darmo, sedem krkov s hroziacou dehydratáciou... proste pitný režim je potrebné dodržiavať.
Stáli sme pred barom a Kris sa snažila dostať z prázdnej fľaše posledné kvapky s vyplazeným jazykom, čakajúc na dopadnutie kvapky. Ja som zatiaľ spoločensky, už mierne odviazaná, lákala novonadobudnutých kamošov, aby sa k nám pridali. Balamutenie typu: veď mám narodky, bude sranda... som použila asi stokrát. Takmer sa mi ich podarilo zlomiť, no singleman sa po neúspešnom pokuse dostať do priazne Kris nafučal po tom, ako mu jasne vysvetlila, že jej vagína je už obsadená.
A to som sa takmer ušúľala, slovo vagína je fakt vtipné. Vágnym pohľadom sa zahľadel do diaľky... no neušúľaj sa potom. To slovo už nikdy nebudem môcť použiť v žiadnej vo svojich úvah ani iných hlúpostičkách, to slovo je vagína! Ako je možné, že som to celý čas prehliadala? Som na šrot.
„Tak fajn, Čechúni, my ideme dnu, idete nejdete, mám smäd!" Schmatla ma za ruku a ťahala dnu, ani nepočkala, ako sa rozhodli.
Bar bol malý, napráskaný a zadymený. Presne taký, aký som milovala. Cítila som to ultra super chvenie z očakávanej super noci a zatiaľ, čo Kris objednávala, som sa ja rozhliadala po okolí pohupujúc bokmi.
„Em?" No to ma podrž, zasratý Frenštát, aká je pravdepodobnosť, že práve on bude robiť barmana? A kde ma svoj prívesok – priateľku?
„Igor," kývla som na neho hlavou.
„Tak ty sa s ním poznáš? Azanyát, okolo teba sa točia samí samci, Jolana!"
Igor sa na ňu usmial a žmurkol. Ako to ona robila? Aha, zabudla som, pohladenie mužského ega je prvý krok k úspechu, ten druhý je bohatá hruď.
„Tak čo keby si nám niečo nalial, fešák?"
„A co slavíme?"
„Naša malá Emili má dnes osemnásť." Hladkala ma po hlave ako šteňa, ja som sa smiala.
„Jo, takže to chce něco, co si včera ještě nemohla." Ťukal si po brade silno premýšľajúc.
„Tak mi už nalej niečo s promile, Igi, lebo tu chcípnem smädom!" popoháňala som ho a on sa zaškeril.
„Možná, že už máš i dost, ne?"
„Si moja matka? Nalej a nepindaj, teba môže akurát zaujímať tržba a tringelty, nič viac!"
Po chvíľke pred nás položil mochito s dvoma slamkami. „To je na mně, k narozkám." Jedno malé žmurknutie mierené na mňa a moja ruka posielajúca mu vzdušný bozk, ktorý som tam vložila zatŕpnutými perami, ja som na šrot, kurva!
„Čo vyzeráme ako fuchtle z Miami beach?" hromžila Kris. „Chceme Jackýho s colou a ľadom!"
„Bože, Kris, niekedy vieš byť mrcha," smiala som sa a vystrela k nej ruku na placáka a ona s radosťou capla svoju dlaň o moju.
„Už som zabudla, aká super je ožratá Emília." Capla Igora po rukách, keď chcel, ešte pred sekundou odmietnuté, drinky odprať.
„Čo to chceš vyliať do výlevky? Škoda tak drahého chlastu, my si to vypijeme." Pritiahla si oba poháre k hrudi a sykla, keď ju studené poháre zachladili vo výstrihu.
„Tak Em... Všetko najlepšie k narodkám a bla, blá sračky otrepané. Nech sa ti už konečne tento rok niekto dostane do gatiek a ukáže, ako vyzerá orgazmus vo dvojici!" To je mrcha!
„Prečo ťa ja vlastne milujem, Kris?"
„Miluješ priamych a úprimných ľudí a ja som úprimná a priama, až ma niektorí nenávidia, preto!" pripomenula mi a končekmi prstov zatlačila na spodok pohára s mojím Jackym. „A do dna, Jolana. Dnes na full do kolien!"

Vrtiac sa v rytme hudby a šúchajúc svoju prdelku o tú Krisinu som premýšľala, ako som sa do tejto tanečnej polohy dostala a hlavne, kedy sa okolo nás vytvorila tá kolóna slintajúcich neandertálcov. Muselo to byť niekedy počas toho ako DJ pustil Veronu a jej týpek, čo stále búšil do klávesov sinťáku spustil: Všichni ruce na horu a Kris to vzala doslova a začala tlieskať a skákať a jej veľké melóny neodvratne ovplyvnila zlatá pani Gravitácia.
Bola som rada za alkoholové opojenie a nedbalosť, ktorú mi miešanie drinkov spôsobilo. Inak by som asi s krikom utiekla domov, trasúc sa z možného znásilnenia alebo inej ujmy na zdraví. Neodbytné ruky šiahajúce po mojom tele začali byť dosť obmedzujúce a ja som sa cítila ako pri rieke, podvečer, keď komáre a iní letný sajrajt dostane frei od slnka a vylezú otravovať ľudí. Lebo nech sa prepadnem, ak bolo normálne sa uprostred parketu oháňať ako v roji komárov.
Znova ma niekto chytil za zápästie a ja som už vytočená zavrčala. „Čo tak si dať odchod? Čo nechápeš na slove odstúp?!" vrčala som, otáčajúc sa k úchylovi, pripravená vraziť mu moju malú päsť medzi oči a koleno do rozkroku.
Ten ignorant si ma prirazil na hruď a mne sa pred očami rozkrútila nočná obloha. Bože, je toto fér, je fér aby bol niekto tak kurevsky sexy?
Dvojdňové strnisko skrývalo jazvy po nehode, jeho čierne oči boli zvýraznené čiernou, dokonale vyžehlenou košeľou s rozopnutými dvoma vrchnými gombičkami. Ach, odpusť Ian, ale už si oficiálne pasé, po tomto divochovi v čiernej košeli už nič nebude ako pred tým.
„Pa... Patrik!" zachechtala som sa a moja ruka sa oprela do jeho hrude na mieste, kde košeľa odhaľovala kúsok jeho krásnej, jemnej pokožky.
„Si na šrot!" oznamoval mi, odstraňujúc moju ruku zo svojho tela.
Zamračila som sa. Ja, kurva, nie som tá slizká užovka, aby so mnou takto jednal! Budem sa ho dotýkať keď chcem!
Stále zamračená som svoju ruku vrátila na pôvodné miesto a s prižmúrenými očami sa na neho pozrela. On proste musel pochopiť, že ja mám nárok...
„Poď si zatancovať," lákala som ho, ťahajúc za jeho kraj košele.
„Mali by sme ísť domov a vy dve by ste sa mali vyspať." Kývol hlavou na Kris, ktorá ďalej trsala s dákym chalanom.
„Nič si mi nedal na narodky," vyčítala som mu s úmyslom vyžiadať si ako kompenzáciu jeden tanec, nechcela som ísť domov a už vôbec nie v takom stave.
„Nemáš rada darčeky!" Svätá to pravda, aj keď si nespomínam, že by som mu to bola vravela, možno moja matka, veď to je jedno.
„Nebuď suchár. No tak, Paťko!" Ťahala som ho k sebe.
A jéje, on nemá sadru! Kde má sadru? Zle som sa usmiala. Keď nejde Mohamed k hore, musí hora k Mohamedovi. Pricapila som sa na neho, ako mucha na med, a zaborila nos do jeho hrude.
„Už som ti niekedy povedala, že voníš úplne sexy?"
„Nie, a myslím, že nie si ani momentálne spôsobilá s niečím takým začať. Môžme to nechať na zajtra, ty alkáčka, teraz poď, vezmem vás domov."
„Máš ma rád? No?" Čumel a ani sa nepohol, idiot.
„Nemyslím si, že odpoveďou na tvoju otázku by som ukojil tvoju zvedavosť, je viac než pravdepodobné, že zajtra si nebudeš pamätať ani to, ako si sa dostala sem."
„Tak máš alebo nie? Čo, bojíš sa, že by som si zajtra pamätala tvoju odpoveď?"
Strčil ruku pod moje potom vlhké vlasy a prinútil ma nakloniť hlavu. „Bojím sa, že si to nebudeš pamätať a ja budem zbytočne mrhať tak krásnymi slovami, len preto, aby som ukojil opileckú zvedavosť." 
Panenko Marie! Musím byť kurevsky ožratá!

Žádné komentáře:

Okomentovat