čtvrtek 2. února 2017

Čierny vlk- 49. kapitola



Ospravedlňte, prosím, že kapitolky nepribudájú ako by mali. Naozaj nestíham poslednou dobou absolútne nič.
Ďakujem vám, moje drahé.














49. kapitola

„Mám super nápad!" vyhŕkla Natália, odmietala som ju volať Lia, nebola mojou kamoškou a tie tri dni, čo u nás oxiduje, sú malo na to, aby som ju mohla nazvať čo i len známou.

„Sem s ním," škeril sa Patrik a vyklonil sa spoza môjho tela, ktoré si k sebe prirazil, aby sme mali vraj viac pohodlia pri sledovaní akejsi blbej novej časti Iron Mana. Taká stupidita. Nikdy som ten film nemala rada, aj keď patrí k Patrikovým obľúbeným, sa ním stať nemôže.

Našťastie, som nemusela venovať tej blbosti veľa pozornosti. Patrikove ruky pod mojim tielkom, teda skôr jeho prsty mi kreslili malé krúžky na brušku a ja som mala čo robiť, aby som zastavila tras tela, krútenie prstov na nohách.

„Po filme by sme mohli zájsť do baru, trošku sa odreagovať, čo? Popiť, zatrsať?" Och, keby to navrhla moja kamarátka, keby som dáku mala, ozaj by som sa potešila.

Vonku som nebola dlho, myslím niekde, kde je dym, smrad potu a chlastu. Proste niekde, kde to žije a kde by som mohla byť aspoň chvíľu bez Kristíninho ksichtu.

„Odreagovať? Celé dni, sa váľame na gauči a žerieme," rehotal sa a jeho dlane na mojom bruchu si ma znova pritlačili k hrudi.

„Presne, to je ten problém, už ma bolia svaly z toľkého nič nerobenia, pozajtra vyrážame na ďalší turnus a ja sa chcem pred tým zabaviť," lanárila ho tým trápnym motýlím žmurkaním a ja som jej chcela jej motýlikovské riasy pinzetkou vytrhať jednu po jednej.

Prečo tá zášť? Nevedno. Možno preto, že sa trela o môjho chlapa a ani jej nevadilo, že som pri nej na diaľku jednej lakťovky do toho jej lucky smile.

„Lili? Cítiš sa na trsačku?" pýtal sa a zahýbal obočím.

Poznal ma a vedel, že trsačka, Jacky s colou a ľadom boli zmes vecí, ktoré som nikdy neodmietla. No teraz som naozaj mala chuť pokrútiť hlavou.

Nemohla som však, mala nad ním akúsi zvláštnu moc a aj keď som niečo ja nechcela a ona povedala, že to chce, bolo po jej.

 Rovnako ako s popcornom.

Ja som chcela maslový, ona ten hnus do mikrovlnky s otrasnou umelou chuťou syra. A mali sme syrový.

 Samozrejme, že nie som chudera, čo si nevie zaobstarať vlastný popocorn a tak som si teda ja urobila s maslom a bohatou dávkou soli.

No, ale ak by som povedala, že nejdem, nechcem a nemám chuť, skončilo by to tak, že by som bola sama vo svojej posteli a užierala sa  ako to asi vyzerá, či je už veľmi ožratý a či ho náhodou nezvedie.

Lebo sračky typu: som jeho sestrenica nemáš dôvod žiarliť, mohla tlačiť do hlavy tomu, čo seno žerie, on mal väčšiu hlavu. Ja som jej to teda neverila.

„Znie to ako super plán," počula som sa a neušiel mi ani vrčiaci pod tón v mojom hlase. Takže ten falošný úsmev divadelnej herečky bol na prd. Patrik ma poznal. 

„Isto? Nebolí ťa už nič? Môžme ostať doma." Hladil ma po ramenne ako malé decko a jeho pery sa tisli do mojej šije.

 „Isto, daj mi pól hodku a som to najluxusnejšie dievča v bare." Takú hlúposť som si mohla odpustiť, teda, v jej prítomnosti.

 Ak by tu nebola, Patrik by sa usmial povedal niečo ako: to si stále. A skončili by sme zabalení v sebe.

Takto som musela počúvať smiech malej sviňuchy, ak sa to zvieratko vlastne smeje. Ale ak sa smeje, jej smiech znie presne tak pišťavo a hekavo.

„Najlepšia hláška dnešného dňa. Hej, ty by si si mohla dať patentovať hlášky, lebo fakt hviezdiš!" smiala sa a ja som na ňu ostala čumieť s otvorenou tlamou. 

Ona ma vysmiala, naozaj suverénne vysmiala.

Tá malá mrcha, ach, keby tak už chcela naštartovať tú svoju cirokovú metlu a páliť do krajiny bosoriek, kam patrí.

„Ty si luxusná aj v tých dotrhaných teplákoch a rozťahanom tričku v ktorých luxuješ dom, to mi môžeš veriť. Ale ak si dáš tie leopardie legínky, zlato, budeš," sklonil sa k môjmu uchu, „silno jeb..."

„Okej, čo keby ste si tieto reči nechali na potom?" skočila mu do reči a ja som sa zamračila.

Vždy, keď povedal niečo takéto, bola som v rozpakoch, ale to neznamenalo, že som nemala rada, keď mi také veci vravel.

„Tak fajn dievčatká, hybajte sa dať do kopy, o pol hodku tu!" nakázal a my sme unisono vyhŕkli že za hodku.

Venovala mi jeden pohľad, vyzývajúc ma kto z koho a ja som sa zazubila.

S jej telom, vlasmi a ksichtom som nemohla súperiť, ale bolo tu niečo, Patrik bol môj a tak to aj zostane.

Trvalo mi presne štyridsať päť minút vymyslieť si oblečko a nalíčiť sa, v takýchto chvíľach vždy nabehla Kristína a proste ma dala do poriadku.  

Bola som dosť jednoduchá, čo sa týkalo líčenia. Riasenka, make-up, vrcholom bola linka na hornom viečku.

Teraz som bojovala s aplikatórom a strieborným tieňom. Musela som byť proste krajšia ako ona, aspoň sa o to pokúsiť.

No nakoniec som to vzdala, každé oko som mala inak nalíčené a z nervov som tresla tú prekliatu kazetu o zem a paleta práškových farieb sa rozsypala po podlahe.

Nasrať! Nastrať na celé líčenie!

Tampónom a krémom na ruky som si odlíčila tvár. 

Oči ma pálili, keď sa mi tam dostalo trošku krému. Daň za to, že si nikdy nekúpim sprosté odličovadlo.

Vyzerala som ako strašiak, oči uslzené a červené a v kútikoch  sa mi robili čierne zrazeniny krému, riasenky a sĺz.

Takto nikam nemôžem. Teraz som naozaj potrebovala Dobrú vílu, čo by mi na ksichte vyčarila ultra super nočný make-up alebo aspoň kamarátku na skype, ktorá by ma navigovala. Alebo proste by som nemala byť tak šmatlavá a viac sa starať o líčenie a tie dievčenské veci.

Vbehla som do kúpeľky a tvár si schladila ľadovou vodou. Naozaj som dúfala, že opuch očí a červeň z krému, ktorý sa na tvári nemal rozpatlávať mi zmiznú.

Nezmizli!

Nakoniec som to nechala tak, dala si proste len riasenku, tú okrovú blbosť, trošku líčok a aby sa nepovedalo, že som si nedala záležať som si ceruzkou urobila tenkú linku a potiahla si ju trošku viac cez viečko, aby kopírovala tieň mojich dlhých rias. 

Nebudem sexi ako ona, ale tak čo, to ona bude robiť křena, zatiaľ čo sa Patrik bude svojím jazykom trepotať v mojej puse.
Dala som si tie legínky čo chcel, čo by som pre neho neurobila, že? Biely svetrík do pól zadku a keďže vonku bolo po... prd snehu v úvahu prichádzali jedine snehule. Sexy, nesexy, dolámať sa nechcem.

Keď sme sa po pól hodke pešky doteperigali do toho baru, dostala som zaucho silnou várkou spomienok na Kristínu, ktorá mi práve na tej barovej stoličke, kde si hompáľala nohami akási holka, tlačila na spodok pohára s prísľubom dlhej noci končiacej oknom. Všetko sa vyplnilo, noc bola fantastická a tak dlhá, že si ani po mesiacoch celkom dobre nespomínam.

„Deja vú," šepol mi Patrik do ucha ja som sa usmiala.
Áno, vedela som presne na čo myslí. Pohľadom som zablúdila k miestu, kde sme s Kris tancovali a pred očami som mala jeho čiernu košeľu a moje ruky tlačiace sa pod ňu.

Už som sa na neho chcela otočiť a poprosiť ho, či by sme si na to miesto, len tak pre uzavretie kapitoly nedali pusu, nezatrsali a či by ma nepustil pod jeho košeľu, keď ma tá Saxána predbehla a ťahala ho na parket, škemrajúc o tanec.

Len sa uškrnul, ospravedlňujúco sa na mňa usmial. Bez protestu, s úškľabkom porazeného sa s ňou začal pohybovať na parkete na akýsi starý mix Benny Benassi. Kde sa naozaj ukázalo a potvrdilo, že on má tieto piesenky proste asi odtancované. Bol prekliate sexy. 

Ale český chlapci asi všetci vedeli ako sa pohybovať. Na pár výnimiek mali takmer rovnaký štýl ako Patrik. 

Sledovala som ich ako spolu tancujú. Nikdy som na živo nevidela dievča tancovať tým techno párty štýlom ale, do pekla, bolo to fakt dobré.

Moje krútenie zadkom bolo na prd a bolo to príliš okaté a lacné. Toto dievča sa nesnažilo byť sexy, sekala rukami, dlane pevné a hýbala len zápästiami a čudne sa pohybovala aj v nohách. Takmer akoby tancovala na mieste, sem-tam sa trošku pohúpala v bokoch, ale to bolo všetko.

 A bola sexy, do pekla, bola najviac sexy dievča. aké som kedy videla.

 Mala na sebe znova kožu. Tento krát krátku koženú sukňu, silonky s veľkými okami a topík, cez neho prehodenú koženú bundu končiacu tesne pod pupkom.

 Zmaľovaná bola ako prvotriedna fľandra.
Kurva zobliekaná!

 A ja som bola sprostá, že som si ju brala do huby a vlastne mi nič neurobila. Isto bolo moje správanie následkom šoku, zo straty jedinej priateľky a taktiež toľkého množstva krvi.

Ešte, že je naša dokonalá Natália budúca záchranárka a vedela sa o mňa a Patrika postarať. Ťažko by sa na pohotovosti vysvetľovalo, ako je možné, že mám v krku dve diery z ktorých sa ťahajú ryhy po zuboch, ako ma Patrik od upíra potiahol.

Siahla som si na krk a otočila sa k baru. Potrebovala som niečo na pitie. Objednala som si to čo vždy. Nič iné piť nebudem, aj keď už len chuť či pomyslenie na tú chuť mi pripomenulo Kris, keď prišla s nápadom, že proste nebudeme sedlačiť a biele striky vymeníme za jackýho a colu.

Im som objednala Filandiu brusnicovú. Bola som nútená počúvať ódy na tú vodku pól hodinu chôdze, tak som nepochybovala o tom, čo budú piť.

 Keď som barmanovi povedala, že chcem celú fľašu, len na mňa vyvalil svoje pistáciové oči a otvoril a zatvoril ústa.

„Nebudem to piť sama!" kríkla som na neho a usmiala sa.

Jeho tvár ozdobil prenádherný úsmev s jamkami v lícach a odhalil kúsok svojich dokonalých perličiek. 

Milovala som krásne zuby. Podľa chrupu poznaj človeka. A hlavne hygienické návyky. A tento chlapec bol kurevsky čistotný.

„Už som sa preľakol." Usmieval sa ako slniečko.

„Slovák," konštatovala som. Prikývol.

„Snúbenica, dôvod prečo som si zamiloval Českú republiku." Kývol na dievča zvŕtajúce sa na malom pódiu, kde bola tyč. 


A ona sa ako had okolo tej tyče obmotávala a dvíhala svoje telo len rukami.

Nikdy som nič také nevidela, bolo to famózne. Sexy a zároveň to vyvolávalo vo mne úctu, aj keď v chlapoch to pravdepodobne vyvolávalo úplne iné pocity.

„Je fakt dobrá," uznalo som prikývla a on sa usmial.

„Skúšal som to pred otváračkou, pozri čo som si urobil." Naklonil sa cez bar a prstom si poťukal na peru. 

Nevidela som tam síce nič, svetlá stroboskopu a sladký dym neboli dobrou kombináciou.

„Rozdrbal si si hubu, čo?" smiala som sa a on prikývol, špúliac pery.

„Ako si sa sem dostala? Si zo Žiliny? Pár ľudí sem chodí od hraníc," vyzvedal a leštil poháre. Typický barman.

Vyštverala som sa na barovú stoličku, potiahla si k sebe svoj drink a fľašu vodky. 

Už mi chýbali iba oriešky a mohla som sa tváriť ako osamelá stará dievka z amerického filmu, ktorá si ide vylievať dušu barmanovi, ktorého ale vôbec nezaujíma, čo mu vykladám.

„Matka sa vydala za týpka odtiaľto, tak som sa teda prisťahovala." 

„Aha, zaujímavé a s kým si tu? Teda nech viem, koľko pohárikov k tej vodke a aj zo zvedavosti. Moju holku teraz od tej tyče nedostane nič a ja rád pokecám so Slovenou." Bol sladký, takým tým extrovertným spôsobom.

 Boli by z nás kamoši, som si tým istá.

„Ten pár, to dievča v koži a chalan v tuho modrej košeli," informovala som ho bez toho aby som sa za nimi otočila.

„Nikoho nevidím," upozornil ma a ja som sa otočila s jemným úškrnom, nebolo možné aby si nevšimol dve najkrajšie bytosti v celom tomto pajzli. 

No oni tam fakt neboli.

Zosunula som sa z čalúnenej stoličky a rozhliadala sa. Už som chcela začať jančiť a hrešiť, keď ma zozadu chytili ruky a pritiahol si ma k telu.

Usmiala som sa. „Kde sa flákaš? Zľakla som sa , že si ma tu nechal samú a s Natáliou ste sa odpravili, niekam," vyčítala som mu. A on sa smial.

„Kam by som asi tak bez teba šiel, ty hlupáčik?" Cmukol mi pusu na spánok a pri tom sa načiahol po vodku.

„Tešilo ma Slovena," žmurkol na mňa barman a ja som mu venovala jedno žmurknutie.

„Hej, čo je toto? Máš tik?" kontroloval Patrik. Len som pokrútila hlavou. Jeho žiarlivosť ma bavila.

„Tak odpovieš?"

„Je to barman, objednávala som a tak sme sa dali do reči. Vidíš to dievča, čo sa točí okolo tej tyče? Tak to je jeho snúbenica a nemám tik. Proste sme si nepovedali ani mená a tak som sa mu nemala ako odzdraviť," smiala som sa, no jeho tvár bola naozaj vážna.

„Tak si s ním flirtovala," konštatoval a ja som len porútila hlavou.

„Neflirtovala, ja mám oči len pre jedného narcistického Slováka a tým si ty, tak nebuď hlupáčik a daj mi pusu!" Nestrácala som čas a strčila mu jazyk do úst.

Ak chlapovi chcete dokázať, že o iného nestojíte, chovajte sa ako štetka, ale iba pre neho.  Ak sa po ňom budete váľať pred barom plným iných samcov, jeho ego bude doslova nabité istotou a vy máte od žiarlivostných scén pokoj na celú noc a môžte sa v kľude baviť.

Ďalšia perla múdrosti mojej bývalej priateľky.

A ja naozaj neviem, ako si to bez nej ďalej životom vytlčiem. Lebo aj keď jej teórie a tvrdenia niekedy mohli človeku pripadať pritiahnuté za vlasy, vždy to nakoniec tak skutočne bolo.

A toto bol ten prípad. 

Patrik mi omotal ruky okolo pásu, zhrýzol mi peru a spokojne sa usmial. Barman bol zabudnutý a ja som pred sebou mala večer v tesnej blízkosti tej čiernovlasej bosorky.

Žádné komentáře:

Okomentovat